شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت ویکتوریا
قلمدون
عجب ! نمي دونم ايشون چه اصراري داره که دولت قبلي و ساير کانديداهاي رياست جمهوري رو اينطوري مخاطب قرار بده / يکي از نمايندگان در گفت و گويي مي گفت: نوع صحبت کردن ايشون در راي نياوردن وزير پيشنهادي خيلي موثر بوده است
پيربابا
من هم همينطوري فکر ميکنم ...واقعا تعجب کردم!
پيربابا
دکتر روحاني ديروز در جريان معرفي وزير پيشنهادي ورزش به مجلس با ادبياتي به دور از عقلانيت و اعتدال گفت: «مردم در 24 خرداد به افراط، تفريط، خشونت، خودرايي، تک‌رايي، عدم مشورت و عدم تدبير راي ندادند و به اعتدال، تدبير و عقلانيت راي دادند.»
پيربابا
سايت نيمروز با اشاره به اين اظهارات ناپخته و نسنجيده نوشت: اين روزها شاهد آن هستيم که روحاني که به واسطه تنها 250 هزار راي رئيس جمهور قانوني همه ملت شده است در توهين‌هاي مکرر خود، افرادي را که به وي راي نداده‌اند حامي افراط، تفريط، خشونت، خودرايي، تک‌رايي، عدم مشورت و عدم تدبير معرفي مي‌کند!
پيربابا
هر چند که پس از انتخاب ايشان اين ادبيات در کلام وي و ديگر مردان دولت يازدهم مشاهده شده بود ولي هيچگاه به اين صراحت نيمي از مردم ايران حامي افراط، تفريط، خشونت، خودرايي، تک‌رايي، عدم مشورت و عدم تدبير لقب نگرفته بودند.
پيربابا
نويسنده مي‌پرسد: يعني تنها حسن روحاني نماد اعتدال و مبارزه با خشونت و تک‌رايي است و همه 5 نامزد ديگر که همانند روحاني از طريق شوراي نگهبان تاييد صلاحيت شده‌اند، چهره‌هايي افراطي و خشونت‌طلبي بوده‌اند؟! آيا اين توهين به 18 ميليون ايراني محسوب نمي‌شود؟ متاسفانه اين رويکرد غيراخلاقي در چند وقت اخير نيز مکرراً شنيده شده است. و شاهد آن هستيم که همه نامزدهاي انتخابات با تعابيري نظير طالبانيسم و افراط‌گر
پيربابا
و افراط‌گرايي از سوي حاميان دولت خطاب مي‌شوند.
کي گفته فقط آقاي روحاني نماد اعتدال ومبارزه با خشونت وتک رايست لطفابه موضع گيريهاي گذشته ايشان از اول انقلاب تاکنون توجه شود مواضع ايشان بهتر روشن .
با سلام-چرا تعبير و تفسير شما از بيان رئيس جمهور مبني بر اينكه"«مردم در 24 خرداد به افراط، تفريط، خشونت، خودرايي، تک‌رايي، عدم مشورت و عدم تدبير راي ندادند و به اعتدال، تدبير و عقلانيت راي دادند.» منظورشان اين هست كه اونهاي ديگر غير ازاين است وآيا نميتوان گفت مثلا گفتند كه اين را مردم در من بيشتر متجلي ديدندويا تفاسير ديگر.
پيربابا
.
ساعت ویکتوریا
پيربابا
رتبه 0
0 برگزیده
422 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
پيربابا عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top