سفارش تبلیغ
صبا ویژن

2 عضو هیئت رئیسه مسئول پیگیری آلودگی هوا/مسئولان باید پاسخگو باش

شریف حسینی:
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مجلس در ارتباط با بحث آلودگی هوا وارد عمل شده است و 2نفر از اعضاء هیئت رئیسه برای پیگیری این موضوع انتخاب شده‌اند و مسئولان ذیربط باید در این خصوص پاسخگو باشند.
خبرگزاری فارس: 2 عضو هیئت رئیسه مسئول پیگیری آلودگی هوا/مسئولان باید پاسخگو باشند

 

 

سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آلودگی‌های موجود در برخی استان‌های کشور و بویژه استان خوزستان گفت: مسئولین مربوطه اقدام جدی را در ارتباط با این موضوع تاکنون صورت نداده‌اند و تنها در شرایط اضطرار ما شاهد اقداماتی مقطعی و کوتاه مدت از سوی آنان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه سال گذشته اهواز به عنوان آلوده‌ترین شهر کشور شناخته شده، اظهارداشت: پس از باران‌های اخیر حدود 15 نفر از شهروندان اهوازی دچار مسمومیت و تنگی نفس ناشی از آلودگی‌های موجود در فضا شده‌اند که این موضوع توجه ویژه‌ای را برای رفع مشکل آلودگی هوا این استان و برخی مناطق دیگر می‌طلبد.

عضو هیئت رئیسه مجلس، خاطرنشان کرد: مجلس در ارتباط با حل معضل آلودگی هوا وارد عمل شده و از این پس مسئولین مربوطه باید در ارتباط با این موضوع پاسخگو باشند.

حسینی ادامه داد: در جلسه هیئت رئیسه مجلس، محمد دهقانی و محمد حسین فرهنگی مأمور نظارت و پیگیری اقدامات سازمان محیط زیست و سازمان‌های ذیربط در این ارتباط انتخاب شده‌اند و کار گروه ویژه‌ای از سوی مجلس برای بررسی آلودگی هوای استان خوزستان به این استان اعزام شده‌اند.

 

 

92/09/07 -      13920907000477