سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکذیبیه ستاد دکتر روحانی مبنی بر ارسال پیامک های مشکوک

به گزارش خرداد اطلاعیه جدید ستاد روحانی صادر گردید:

در پی انتشار اخبار کذب و دروغ توسط پیامک و سایتهای منتسب به منابع جعلی مبنی بر وجود احتمال تقلب و یا تجمع در مقابل مراکزی خاص بدین وسیله اعلام می داریم که هرگونه تجمع و یا اعتراضی به نتایج انتخابات تخلف از قانون است و هر گونه اطلاعیه نیز فقط از طرف این ستاد بصورت رسمی منتشر می شود.

 

 

                                                               ستاد تبلیغات دکتر حسن روحانی


تخلفات انتخاباتی حامیان روحانی در روز انتخابات / تخریب جلیلی/حضو

کد خبر : 56005
زمان مخابره : 1392/3/24

 
اختصاصی رویداد
تخلفات انتخاباتی حامیان روحانی در روز انتخابات / تخریب جلیلی/حضور مدیر کل اقتصادی سابق برای سیاهنمایی در حاشیه حسینیه ارشاد
یکی از منتقدان تخریب گران در مقابل حسینیه ارشاد:شما با بی احترامی به حق مردم در همین رای گیری آبروی اصلاحات را برده اید.

سرویس سیاسی رویداد، حسینیه ارشاد یکی از مهمترین حوزه های انتخاباتی شهر تهران، امروز از ابتدای صبح میزبان خیل کثیر مردم حماسه ساز و حضور متحیرانه خبرنگاران خارجی بود. بسیاری از سیاسیون و شخصیت های شناخته شده با توجه به تمرکز رسانه ای در حسینیه ارشاد، برای رأی دادن این محل را انتخاب کردند.

حواشی حضور اصلاح طلبان از صبح امروز از نکات قابل توجه در این حوزه انتخاباتی بوده است:

 

همسر و دوستان تاج زاده به همراه آهنگرانی:


ساعاتی پس از شروع رأی گیری همسر تاج زاده با حضور در محل حسینیه، خطاب به خبرنگاران اذعان داشت: که به جای حاشیه سازی ها باید مسئولان به مردم و زندانیان سیاسی برسند و مانند اصولگرایان دروغ نگویند.


آهنگری بازیگر اصلاح طلب، به همراه خانواده تاج زاده در حالی که در بدو ورود آراء خود را داخل صندوق انداختند (که این امر خود به معنای پذیرش نظام دموکراتیک کشور است) در مقابل دوربین های رسانه های خارجی اقدام به بیان سخنان غیر متعارف علیه حماسه سیاسی کردند که این اتفاق با واکنش مردم مواجه شد. در میان جمعیت یکی از جوانان حاضر گفت: اگر رأی داده اید و دموکراسی کشور را پذیرفته اید، پس چرا به نفع دشمنان لفاظی می کنید؟!


شمارش میدانی آراء توسط اشراقی ها:


زهرا و نعیمه اشراقی نیز که سخنان ضد حجاب و غیر متعارف آنها در ماه های اخیر باعث تعجب جامعه شده است، نیز با حضور مستمر در محل حسینیه با پرسیدن کد تعرفه رای دهندگان سعی در کسب یک برآورد از میزان مشارکت در ساعت های مختلف داشتند.


اعتراض یک اصلاح طلب به مصطفی کواکبیان:


کواکبیان نیز پس از حضور در صحن حسینیه بدون توجه به صف مردم، مثل یک سیاسی کار متشخص! وارد شده و رأی خود را صندوق انداخت. این اقدام وی در هنگام خروجش از حسینیه با اعتراض یک جوان اصلاح طلب مواجه شد. وی خطاب به کواکبیان اذعان داشت: شما با بی احترامی به حق مردم در همین رای گیری آبروی اصلاحات را برده اید.


ابراهیم یزدی:


یزدی نیز با حضور در حسینیه ارشاد در گفتگو با خبرنگار رویداد در حالی که ادعا کرد تمکین به قانون را در صدر مطالبات خود می داند، در پاسخ به این سوال که "چطور عملکرد سران فتنه را غیر قاونی نمی دانید؟" افزود: موسوی و کروبی باید آزاد شوند تا خود پاسخگوی این سوالات باشند.


وی در خصوص ارتباطش با هاشمی گفت: من با هاشمی هیچ ارتباطی ندارم و همچنین در جمع خبرنگاران اصولگرا اذعان داشت: شما تنها قصد تشویش اذهان را دارید که این امر با واکنش منفی مردم نیز همراه بود.


همچنین برخی عناصر مرتبط با فتنه در چند مرحله با هماهنگی و به طور دسته جمعی وارد شدند و آراء خود را در صندوق انداختند و سپس با پراکنده شدن در میان مردم اقدام به سم پاشی علیه نامزدهای اصولگرا خصوصا جلیلی کردند.


جو سازی خانواده ابتکار:


 به همراه خانواده و نزدیکان در محل حسینیه حاضر شده و پس از آنکه تلاش برای متشنج کردن فضا توسط آنها با واکنش مردمی مواجه شد، اقدام به رای دهی کردند.

 

حمایت مجریان رسانه ملی از رنگ انتخاباتی قالیباف:

 

نکته دیگری که امروز در چند حوزه انتخاباتی شاهد آن بودیم حضور مجریان رسانه ملی با مقنعه و روسری و لباس زرد رنگ بود که این اپیدمی رنگی نیز باعث شد تا شائبه حمایت سیما از قالیباف شت بگیرد.

 

سم پاشی و سیاهنمایی مدیر کل اقتصادی سابق

فردی که پیش ازین در دولتهای خاتمی و هاشمی از پست مدیر کلی در حوزه وزارت اقتصاد و دارایی برخوردار بود نیز به میدان آورده شده بود تا باصطلاح سیاهنمایی های اقتصادی مستند و مستدل باشد، علی رغم اینها شخص یاد شده توفیق چندانی نیافت و آمارهای کذب وی با واکنش های مردم همراه بود/.

 

حاشیه سازان سازمان یافته

 

گروههایی از هواداران حسن روحانی که با عناوین جعلی حامیان قالیباف و ولایتی از قبل سازمان دهی شده و قرار بود در این نقش از دایره آرا جلیلی بکاهند نیز بخش دیگری از عملیات روانی میدانی ستاد این کاندیدای جدیدا اصلاح طلب را بر عهده داشتند.

تمرکز این گروه بر عدم سازش پذیری سعید جلیلی و تکرار این شایعه غربی علیه وی بود که اگر او رئیس جمهور شود بنابر این تقلب شده است که از قبل برخی آگاهان این شایعه را مقدمه ای برای طرح یک فتنه نافرجام ارزیابی کرده بودند.

این اشخاص همچنین ادعای تقلب در انتخابات 88 را نیز در میان شرکت کنندگان برای کاهش انگیزه هایشان مطرح می کردند که با واکنش های عمومی بسیار تند رای دهندگان مواجه شده و مجبور به ترک حوزه اخذ رای حسینیه ارشاد شدند.



 

نصرالله:اگر یک شهروند ایرانی بودم به ولایتی رای می دادم

کد خبر: 39419
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1392 - 21:18
 
در یکی از جلسات چند ماه پیش تعدادی از جوانان با حجة الإسلام و المسلمین سید "حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان، از او درباره انتخابات ریاست جمهوری ایران و نامزد اصلح از نظر او، سوالی پرسیده شد.
به گزارش ملیت به نقل از شیعه آنلاین، سید "حسن نصرالله" در پاسخ به پرسش مطرح شده، گفت: انتخابات ریاست جمهوری، یک مسأله داخلی به شمار می رود. بنده تمایلی به دخالت در مسائل داخلی ایران نیستم، این مسأله به ملت ایران اختصاص دارد.

سوال کننده که برای دریافت پاسخ اصرار داشت، پرسش خود را به گونه ای دیگر مطرح کرد و خطاب به سید "حسن نصرالله" گفت: اگر شما یک شهروند ایرانی بودید، به چه کسی رأی می دادید؟!

دبیرکل حزب الله لبنان که پافشاری و اصرار جوان را دید، لبخندی زد و گفت: اگر من یک شهروند ایرانی بودم، به نظر من با توجه به مشکل موجود در عرصه بین الملل، و تجربه و تسلطی که دکتر "علی اکبر ولایتی" وزیر خارجه سابق جمهوری اسلامی ایران بر این عرصه دارد، به ایشان رأی می دادم.

علامه مصباح : نفی ضرورت رأی به صالح مقبول در شرایط کنونی/ همچنان

 
تأکید بر عدم تغییر شرایط در ساعات پایانی انتخابات/
پنجشنبه 23 خرداد 1392 ساعت 21:31

عرش نیوز ؛
به دنبال انتشار گسترده نظرسازی‌های غیرواقعی پیرامون افزایش رأی برخی نامزدها و ایجاد ضرورت رأی دادن به صالح مقبول از سوی حضرت آیت الله مصباح یزدی دفتر ایشان این شایعه را تکذیب کرد.

به گزارش رجانیوز به دنبال شایعه تغییر ضرورت وجوب رأی دادن به اصلح، حضرت آیت‌الله مصباح یزدی گفتند: هیچ تغییر نظری برای اینجانب حاصل نشده است و همچنان رأی به اصلح را لازم دانسته و اصلحیت آقای جلیلی را تأیید می‌نمایم.

کد مطلب: 86279

بر اساس حجت شرعی و با تحقیق کامل به دکتر سعید جلیلی رای میدهم

 

 

  

 

 آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین در گفتگو با «نسیم»: در پاسخ به سوالات و مراجعات مکرر مومنین و بر اساس تحقیق کامل و حجت شرعی اعلام می‌دارم آقای دکتر سعید جلیلی نامزد اصلح است

 شماره خبر : 2928      انتشار : 21/3/1392