سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینده این ملت، انقلاب و جهان به قرآن وابسته است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی شهر:
آینده انقلاب به قرآن وابسته است
سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 19:30
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: آینده‌ این ملت،‌ انقلاب و جهان به قرآن وابسته است.
آینده انقلاب به قرآن وابسته است

عرش نیوز:
به گزارش نیزوا،دفتر مهدیشهر حجت الاسلام غلامرضا زاهدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر در جلسه آموزش و تفسیر تخصصی قرآن کریم ویژه مدیران شهرستان مهدیشهر در محل اداره تبلیغات اسلامی اسن شهرستان ضمن تاکید بر اینکه آینده انقلاب به قرآن وابسته است افزود: انس با قرآن و تلاوت آن، به انسان حیات می بخشد.

وی تصریح کرد: یکی از اصولی که دین اسلام به پیروان خویش بسیار تأکید کرده است، اندیشه و تفکر در آفرینش و نیز در زندگی روزمره آنان است.

زاهدی اظهار داشت: اگر در آیات قرآن تأمل و تفکر کنیم، اراده‌ ما قوی‌تر، استقامت ما بیش‌تر و تلاش ما پرسودترخواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر با تاکید بر امر آموزش قرآن گفت: آموزش مورد توجه همه افراد بشر قرار دارد و در دین مبین اسلام و حتی در قرآن کریم تأکیدات زیادی بر آن شده است.

وی با بیان اینکه آموزش قرآن کریم برای همه نسل ها و گروه های سنی لازم و ضروری است افزود: در این راستا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر با همکاری دفتر امام جمعه جلسه آموزش قرآن دروزهای شنبه هر هفته، ویژه ائمه جماعات و مسئولان ادارات این شهرستان را برگزار می نماید./ایسنا

کد مطلب: 74267

همزمان با روز نکبت مردم در سراسر فلسطین برای دفاع از حق بازگشت ب

45090

به گزارش”بوتیا”، شهرهای مختلف فلسطین دیروز و امروز همزمان با سالروز اشغال این کشور در سال 1948، شاهد حضور مردم در دفاع از حق بازگشت به خانه و کاشانه خود بود.

تصاویر زیر گویای عزم و اراده مردم فلسطین در پایداری و مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس تا رسیدن به مقصود نهایی یعنی آزادی قدس شریف و بازگشت همه آوارگان به سرزمین مادری خود می باشد.

در برخی نقاط تظاهرات مردم به درگیری با نظامیان صهیونیست انجامید.

 

 


رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در سمنان معرفی شد+حکم انتصاب

چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 18:15
رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی، کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری در مراسمی در استان سمنان معرفی شد.
رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در سمنان معرفی شد+حکم انتصاب

عرش نیوز:
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز در این مراسم، سردار حسین افشار، از مدیران مجموعه ستاد مرکزی دکتر ولایتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، «حسین رستم‏زاده» را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در استان سمنان معرفی کرد.

رستم‏زاده مدت‏ها معاونت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان را بر عهده داشته است.

در این مراسم، جمع کثیری از دانشجویان و خانواده شهدا، اساتید حوزه و دانشگاه حضور داشتند.

رستم‏زاده با تجارب فراوان در حوزه سیاسی، علمی و فرهنگی به عنوان فردی اصولگرا، فعال بوده است.

هماهنگی‏های لازم در ساختارها و کمیته‏ها و شوراهای ستادهای حامی ولایتی در استان سمنان انجام شده است و این ستادها در زمان قانونی شروع تبلیغات نامزدهای انتخابات، فعالیت خود را آغاز می‏کنند.

متن حکم حسین رستم‏زاده به عنوان رئیس ستاد استانی علی‌اکبر ولایتی در استان سمنان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای حسین رستم‏زاده

با عنایت به پیشنهاد مرکزی ستاد و نظر به تجارب و سوابق ارزنده جناب‏عالی به موجب این حکم به عنوان رئیس ستاد استانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری استان سمنان تعیین می‏شوید تا بر اساس قوانین و مقررات جاری کشور به ویژه در چارچوب قوانین و آیین‏نامه‏های اجرایی انتخابات و سیاست‏ها و برنامه‏های ابلاغی ستاد مرکزی با به‏کارگیری تمامی ظرفیت‏های قانونی موجود در آن استان انجام وظیفه کنید.

امید است در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی است، در تحقق انتخاباتی سالم و پرشکوه توفیق یافته و همگی مشمول توجهات و الطاف حضرت بقیه‏الله الاعظم باشیم.»

کد مطلب: 74823

 

 


آمادگی وزارت اطلاعات برای مقابله با طراحیهای دشمن در انتخابات


انتشار: چهارشنبه, 25 اردیبهشت 1392 / ساعت 18:13:58 |
کد خبر: 45058 |

وزیر اطلاعات از آمادگی این وزارتخانه برای مقابله با طراحی‌‌های دشمن در حوزه انتخابات خبر داد.


به گزارش “بوتیا”، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت و در پاسخ به خبرنگاران درباره توطئه‌های دشمنان برای انتخابات

ریاست جمهوری گفت: بالاخره آنها هم طراحی‌هایی برای این انتخابات دارند، اما همه آنها خنثی خواهند شد.

وی درباره آمادگی وزارت اطلاعات در این باره برای مقابله با این طرح‌ها گفت: همه برای مقابله با این تحرکات آماده هستند.

وزیر اطلاعات در ادامه درباره اینکه مهمترین طرح‌های دشمنان در چه حوزه‌ای طرح‌ریزی شده است، گفت: بیشتر این طرح‌ها در حوزه‌های رسانه‌ای هستند.

منبع:فارس


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس:پرونده شکایت از مشایی تحویل دستگاههای

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس:
پرونده شکایت از مشایی تحویل دستگاه‌های نظارتی شد
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 18:13
سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی از پایان کار رسیدگی این کمیسیون به پرونده شکایت از رحیم مشایی خبر داد و گفت: دیگر نامزدهای ریاست جمهوری پرونده‌ای در کمیسیون اصل نود مجلس ندارند.
پرونده شکایت از مشایی تحویل دستگاه‌های نظارتی شد

به گزارش هم اندیشی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی ، مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل مجلس درباره ورود کمیسیون اصل نود برای رسیدگی به پرونده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جز پرونده مشایی، مورد دیگری از نامزدهای ریاست جمهوری در کمیسیون اصل نود مطرح نشده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: پرونده مشایی در کمیسیون اصل نود تمام شده و گزارش نهایی آن به مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله شورای نگهبان برای اعمال نظارت قانونی ارسال شده است.

وی توضیح داد: پرونده مشایی به دلیل شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی در کمیسیون اصل نود مفتوح بود.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی همچنین درباره حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در کمیسیون اصل نود گفت: اگرچه جلسه مفصلی با حضور مسئولان بنیاد شهید و نمایندگان برگزار شد ولی برخی نمایندگان معترض بودند که این مسئولان به جای پاسخگویی به سوالات، گزارش کار ارائه می‌کنند.

افضلی فرد با اشاره به اینکه جلسه دیگری تشکیل خواهد شد، ادامه داد: تیم بازرسی و کمیته رسیدگی به شکایات نمایندگان از بنیاد شهید و امور ایثارگران، مستنداتی در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد که اگر قانع شدند، موضوع منتفی است و در غیر این صورت روال قانونی خود را برای قرائت در مجلس طی می‌کند./خ
کد: 161314